.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات اختلاس ۷.۵ میلیاردی از بیمه

نماینده دادستان با اشاره به سوء استفاده متهم ردیف اول از همسرش در این پرونده، گفت: مدیر وقت بیمه ایران در کرج با تشکیل شبکه ای سازمان یافته، بیش از ۷.۵ میلیارد تومان پول از شرکت بیمه برداشت کرده بود.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از مهر، در جریان نخستین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس بزرگ بیمه قاضی ذبیح زاده معاون دادستان تهران در تشریح کیفرخواست متهم ردیف اول پرونده اختلاس از بیمه، اظهار داشت: ح.ن، ۴۶ ساله رئیس وقت بیمه ایران شعبه کرج بازداشت متهم به مشارکت در اختلاس توام با جعل به میزان ۷۴ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال از شرکت بیمه و همچنین اختلاس اولیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از بیمه شعبه فاطمی است. وی در جریان بازجویی ها با اعتراف به جرم خود مدعی شده از تاریخ ۱۲ آذر سال ۸۴ به سمت مسئول شعبه بیمه ایران در کرج منصوب شدم. با تقاضای آقایان با پرونده سازی "ج" و "م" مبالغی را از حساب شرکتها خارج می کردیم. یکی از متهمان قطعه زمینی را در میدان نور تهران خرید و آن را به صورت دو دنگ بین هر سه نفر تقسیم کردیم. پس از گرفتن چک ها آن را به همسرم می دادم و او بدون اطلاع از ماجرا چک ها را برای از بانک نقد می کرد.

نماینده دادستان در ادامه تشریح کیفرخواست، گفت: آقای د. ف، معاون مالی وقت شعبه که از متهمان پرونده نیز است در جریان بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفته است وقتی معاون اداری مالی شرکت در کرج شدم از پیشرفت خود خیلی خوشحال بودم. یک روز که از کرج به تهران می آمدم، متهم ردیف اول فاز سوء استفاده از من را مطرح کرد به دلیل اینکه می گفتند او آدم خطرناکی است پاسخی به پیشنهادش ندادم. او شب همراه آقای ج. الف، به خانه ام آمدند و دوباره آن پیشنهاد را مطرح کردند. آقای ج. الف، فرد بسیار خطرناک و با نفوذی بود و من از او می ترسیدم به همین خاطر قبول کردم با آنها همکاری کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.